Sunday 26 May 2013

AiniDihaaa ^^

This time I want to story about my bestfriend. ^^ 
Nurulaini Madihah atau nma glamour, Aini Diha. :p 
Haha, glamour la sangat. Rindu dya gylaaaa.
Sejak dya pindah taun ny, aku rasa kosong sangat hidup aku. 
Seyez wey, rasa mcm dok sorang-sorang ja. :(
Klaw dya ada mzty tak habes-habes dok bwad lawak bodo dya uh. 
Hmm, walaupun dya uh nakai nk mampoih, bagy aku dya sangat baek.
Mmg la dluw aku ngaku aku penah gadoh kod ngan dya.
Mmg mcm musuh r, tapi tak sangka kami start kwan sejak kami sebilik.
Hehe, aku selalu gerak dya bangun tiap-tiap pagi.
Klaw tadak aku, dya py sekolah tak mandi la jwabnya.
Waktu f3, masa dpt taw sebilik ngan dya. 
Perh, mang r aku risau kod. Da r nk duduk kat bilik tue setahun kod.
Takkan dlm setahun tue, tak bertegur sapa ngan dya.
And aku memutuskan utk merapatkan kembali ukhuwah kami. :)
Masa berganti masa, hari berganti hari, bulan berganti bulan.
We become good friend. Alhamdulilah~

 Lama tak jumpa, sekali tengok mcm mak org da. Haha.

And I want u to know, even if we are far apart. But our friendship will never separate until heaven. 
Don't ever forget me. When we grow up, I promise we will be friends again like before. 
I swear to u. <3


No comments :

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.