Wednesday, 15 August 2012

Raya sudah tiba~

As'salamualaikum and Selamat Hari Raya!


Hehe, aku tau raya tak sampai lagi. Saja excited ucap awal-awal. Wey, minta maaf banyak-banyak tau kat hampa semua. Mana tau aku ni pernah buat hampa sakit hati ka, terasa ka, nah? Hmm, sat ja an dah nak raya. PMR pun dah dekat. Takot baq hang! Penilaian kali ni pun aku dapat cukup-cukup makan ja. Aduhai, takot kay takot. Raya ni aku raya dekat Pendang, rumah tok aku. Huhu. Hampa cena? Hope hampa syiok la noh sambut raya kali ni. Nak duit raya? Haha. Macam budak-budak aku ni. Tahun ni dapat kad raya from someone special. Hehe. Nak tau sapa? Teka la sendiri noh. Ada muzik kot kad raya uh. Terharu baq hang. Ingatkan dia lupa kat aku dah. Alhamdulilah, dia ingat lagi kat aku. Sayang dia. Okay la, selamat bergembira semua especially kawan-kawan kesayangan aku. Cek kak comey, selamat hari raya juga. :) K, Babai. <3