Tuesday 16 October 2012

Bekas Calon PMR :D

As'salamualaikum?

Oy3, aku happy coz da merdeka dah. Lega hati aku. Rasa bebas la jugak, klaw tidak time nyh kena baca buku. ( baca buku sangad ) Hehe. Acena lagu blog aku? Syiok ark? Aku suka lagu ny sbb lagu nyh buad aku teringat kat seseorang. Haha, gatai ngad eh. Tak kesah la ampa kata lagu ny tak syiok, sbb bagy aku lagu nyh mang ada makna tersendiri. Hanya aku dan dya yg taw. ;) Aku nk berterima kasih dkat org-org yg wish dkat aku sempena ulang tahun PMR 2012. Especially my bro and my cek kak comey, thank you. I wish you all luck too in SMRA. Bagy dapat Mumtaz. Huhu. Pengalaman ketika PMR byk owh. Nk nangez pown ada sbb tak dan nk jwab. Haha. Time Math ar, tak sempat nk buad sbb masa dh tamat. Guru pengawas tue plak suruh aku hentam ja. Hampehh =.= Bagy jawapan kad aku takpa gakz. Sejuk tangan aku lpaz tue. Tapy takpa, abaikan, Apa yg berlalu dah berlaku, jadi kita kena ready untuk hadapi slpaz apa yang berlaku. (apa yg aku taip nyh?) Haha. Buad2 paham jady ar. Moga-moga aku dapat keputusan yg elok even cukup2 makan. Aku akan terima seadanya. :') To adeq-adeq 1998 yg nk ambek PMR taun dpan, buad yg terbaek. Hmm, okay ah. Nk on9 fb lak. Haha. Daa~

No comments :

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.