Friday 8 February 2013

About my bestfriends and my sweetheart.


     Based on the title above, tak lari dari cerita my bestfriends. It's about a both of my friend, aini and fatin. Really miss them. Seyez aku sayang depa dwa nyh. K, kita mulakan tentang aini dluw. Dluw form 2 penah gadoh terok ngan dya tapy tak sangka naik form 3 kami sebilik and mula berkawan baik.



     Ny lah aini, yg pakai tudung biru. Full name dya seperti yg tertera dlam IC ialah Nurulaini Madihah Bt Mohd Nasir. Dya seorang yg sporting, nakai, jahat, sosial. Haha, Aku puji kaa aku kutuk tue? Tp tue mang perangai dya. Btw, dya mang baek. Klaw sapa yg tak kenai dya mang ingat dya ny teruk. Actually, dya seorang kwan yg baek. I love her very much <3 Susah senang kami bersama. Aku tak kesah der klaw depa tak suka kwan ngan dya. Aku ttp suka dya. Taun lpaz, kami dwa selalu bersama-sama. Tak kira r, nk py tandas ka, nk py kantin ka, mmg kami berdwa ah. Tapi la, dya da pindah skolah. Sedeyh nyaa. >.< Dya ny jenis suka tdoq awai tp bangun lambat. Apa daa~ Asyik aku jaa dok gerak dya pagi-pagi. Hehe. Klaw aku tadak, tak mndy la dya jawabnya. Hahak. Hopefully happy to be there and don't forget me.



      Next, her name is Nor Fatin Nadia Bt Ahmad Fisol. My bestfriend since aku form 1. Mmg sehati sejiwa ah. Tp kadang-kadang gaduh gak. Gaduh sbb pa tayah abaq r. Zaman jahiliyah gy time tue. Hehek. Dya ny suka bagy macam-macam kat aku. Ada time dya belanja aku, and she give me jam merah sempena persahabatan kami. Aku pown bagy gak kat dya naa. Hehe. Tady baru jewp dya tifon aku. Wohh, rindu gylaa kod. Dya kata nk mai hari selasa ny. Klaw tak mai katok pala. Haha. Aku ckap supa keling gy. Sat bi sat malay. Hahak. I love you so much fatin. Nnty aku py umah hg raya ny. K, wait for me. 


     This time about my sweetheart a.k.a cek kak comey aku la. Hehe. Tadak gmbaq r, segan nk letak. Just want to say, aku syg dya gila-gila. Hope dya syg aku jugak. Haha. tak malu suruh org syg. -,- Huhu. Taun depan dya tadak da, sedeyh nyaa. Ny taun last kod, moga dya tak lupakan aku byla dya tadak nnty. And aku pown takkan lupakan dya. Byla besaq nnty, aku berharap dpat jumpa dya lagy. Ameen. Good luck in SPM sis. May Allah bless u.

    Just yg ny jewp. Okay, babai. Ukhuwah never die. Love them very much. <3

No comments :

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.