Sunday 22 July 2012

Hostel, i coming.

As'salamualaikum? 

Jom wey jom. Hahaha. Nak pi mana? Balik hostel la wey. Jenuh ar, takkan nak ponteng sekolah sampai seminggu. Nak mampus kena penampar dengan warden asrama. Tapi rasa berat lak kaki aku nak melangkah pi hostel. Nanti tak boleh dah berbuka puasa dengan keluarga tercinta. Sedih, sedih, sedih. Untung la depa yang berulang uh. Hari-hari boleh berbuka dengan family masing-masing. Syiok nyaa. Hmm, tapi takpa, aku boleh berbuka dengan kawan-kawan tercinta aku. :) Lepas tu, boleh sembahyang terawih sama-sama. Aiwah, hehe, insya'allah la. Bukan boleh ngad, aku ni pemalas. Boleh study sama-sama coz periksa percubaan minggu depan. Aduhai, bila nak PMR tau? Tak larat da nak mengadap buku. Ceh, cakap macam PMR boleh dapat semua A uh. Sudah, merepek aku ni. Tadak apa dah kot wey nak update. Nak kemas baju nak balik hostel pulak . Hehe, aku harap ampa semua dapat berpuasa penuh and jangan lupa sembahyang terawih eh? Jaga hati and jaga perangai di bulan puasa ni. Jangan lupa niat tau. Hehe. Okay, babai. <3


# Untuk peringatan ja ni, hehe. Moga-moga kita tidak tergolong dalam golongan ini. Aminn Ya Rabbal Alamin. #

No comments :

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.