Wednesday 11 April 2012

My Sygss, Love u all.

As'salamualaikum?

Huhu, sebenaqnya aku ny da ngantok. Tp dsebabkan aku da janji nk boh gmbaq kwan-2 aku dlam blog ny so aku tahankan mata jugak buad semua ny demi hampa. Haha, see? Betapa baeknyaa aku. Terharu tak? Hahaha. Aku buad ny jugak dsbabkan aku sayang hampa jugak lha der. Muaaahhh <3

  
Ny kwan baek aku dari form 1. Nma dya Fatin Nadia. Even aku slalu gadoh ngan dya, tp didlm hati aku ny aku syg gylaa-2 dkat hang taw dak? Hee, ( terlebeyh jujur pulak ) Love u sygss <3


 
 Ny lak budak kedah. Haha ;p , nma dya ny Aini Diha. Minah ny pown boley dikategorikan sebagai kwan baek aku gak lha. Hehe, Aini rileks okey? Aku taw mesty hang terharu an. Syg hang jugak <3


   
Minah ny lak nma dya Nina Tehah. Penang marii. ;p Tp sesat mai kedah. Hahaha. Ny kwan aku dari form 1 gak. Llia syg Nina taw. Hihi <3


   
And this my grandaughter, Fyra Ify. Hihi . Segak tak cucu aku? Opkos ar segak, ikot grandma dya lha. MIss u dear~ 


 
  
And this, kwan comey aku ny yg pakai tudung cream uh nma dya Rabiatul. Yg pakai tudung biru plak Faizatul. Haha, yupz, dua-2 org ada Atul. Hihi, aku syg ampa jugakz lor. <3




AND THE LASTLY PICTURE 
 jeng, jeng, jeng... ( suspen tak? ) 




                                                                                                                                                                    
  
Niidiaaa, ny lha nidaa cik kak comey ku syg, huhu. # abes tadak qeja ar ny # Dya yg pakai tudung hitam okey? Comey tak? Hehe. Yg pakai tudung cream uh, nma dya Kak Ieka. Hhmm, nidaa, kamu law da prob agy, gtaw lha cek nah. Skurang-2 nyaa hilang lha ckit stres pasai prob uh. Cek sedia mendengaq. Hehe. K, miss u too dear <3

      
Sebenaqnyaa ada banyak lagy aku nk boh, tp aku da ngantok and aku da tak larat nk taip. Huhukz, so sorry okey? To Dania, Farah, Afiqah, Pikah Sukri, Syazana and Hanis Ben10. Haha. So sorry dear, aku penat daa. Nnty bila-2 aku bubuh gambaq ampa plak okey? Tue puns kalo aku qajen ar. Kk, ngantok da  Gud nite and sweet dream frenz. Mimpikan aku taw <3 ( Bangun lewat gak aku esok, huhu )

No comments :

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.